Kliendikäitumise analüüs näitas möödunud aastal, et Lidli kauplustes tehakse üle 55% kõigist ostudest iseteeninduskassades.
- kassasid on kahes suuruses pakkimisalaga, nad on mugavad ja varustatud suure ekraaniga;
- raskete toodete skaneerimiseks on olemas käsiskanner, tänu millele ei pea raskeid tooteid tõstma;
- iseteeninduskassade alas on alati olemas iseteeninduskassade teenindaja, kes abistab kliente ja kontrollib vajadusel dokumente;
- kassaalast väljumiseks tuleb skaneerida ostutšeki vöötkood turvaväravate juures. Seda saab teha nii pabertšeki kui ka digitaalse ostutšekiga, mille klient leiab Lidl Plus rakendusest;
- iseteeninduskassades saab samuti kasutada kinkekaarte, taaratšekki ja Perekaarti. Samuti saab klient oma Lidl Plus kaarti kassas ise skaneerida.