29

juuni 2016
29.juuni 2016

PARIM PAKKUMINE! Telesaade “Parim pakkumine” võitis rahvusvahelise telesaadete võistluse

Georgi Chakarov, Nele Paves, JP Bommel, Stanislav Kimchev
Märkus: see artikkel on üle viie aasta vana ja kuulub arhiivi.

Kanal 2 heategevuslik oksjonisaade „Parim pakkumine“ võitis täna Budapestis finaaliga kulmineerunud rahvusvahelise telesaadete konkursi „Pitch & Play Live“.

Suve suurima ja olulisima teleturu NATPE raames toimunud originaalformaatide konkursi „Pitch & Play Live“ võitjaks kuulutati äsja Kanal 2 heategevuslik oksjonisaade „Parim pakkumine“. Eestis loodud saateformaati hindas žürii silmapaistvalt eristuvaks, tunnistades, et vaatamata Eesti väiksusele tehakse siin suurepäraseid saateid. Finaalis „Parimat pakkumist“ tutvustanud Kanal 2 esindaja Nele Pavese sõnul tõi žürii ja auditoorium saate puhul esile selle mitmekülgsust – põnevust, heategevuslikku poolt ja positiivset meelelahutust.

„Pitch & Play Live“ võistlus toimus esimest korda, eesmärgiga pakkuda Ida- ja Kesk-Euroopa regioonis loodud formaatidele võimalust murda rahvusvahelisele teleturule. „Parima pakkumise“ kõrval jõudsid finaali kaks Ukrainas loodud suurejoonelist stuudiosaadet – huumorishow „Crack Them Up. Kids“ ja talendisaade „Pick the Right Box“. Kõikide finaali jõudnud formaatide eelduseks oli uudne lähenemine ja läbilöögivõime rahvusvahelisel teleturul. „Parim pakkumine“ on juba tekitanud teletootjate ja -levitajate seas huvi, mis annab alust loota, et heategevuslikul oksjonisaatel õnnestub jõuda ka teiste maade tele-ekraanidele.

Foto: Allan Leppikson

Foto: Allan Leppikson

„Parim pakkumine“ on Kanal 2, Osta.ee ja tootjafirma Osakond koostöös sündinud saade, kus tuntud eestlased annetasid heategevuslikule reaalajas toimuvale online-oksjonile oma isiklikud asjad. „Parim pakkumine“ jõudis Kanal 2 ekraanile sel kevadel ja kokku annetati saate raames heategevuseks kümneid tuhandeid eurosid.