Omniva pakub kõigile Eesti inimestele, kelle kodu lähedal puudub postiasutus, tasuta personaalset postiteenust – võimalust kutsuda postikuller oma koju või töökohale, et saada vajalikke postiteenuseid ilma kodust lahkumata.
Kulleri käest saab osta postmarke ja ümbrikke, saata ja võtta vastu universaalse postiteenuse kirju ning pakke, tasuda arveid, tellida ajalehti ja ajakirju. See on eriti mugav neile, kellel on kodust väljumine raskendatud nt transpordi-, tervise- või muude probleemide tõttu. Personaalse postiteenuse eelis postipunkti ees on ka sõltumatus kindlatest avamisaegadest, teenust pakutakse kokkuleppel kliendiga tööpäeviti ajavahemikus 8–17.
„Eestlaste postiharjumused on kiiresti muutumas – paberkirjade saatmine väheneb hoogsalt, pakkide saatmiseks eelistab 83% inimesi automaati. Väikestes asulates saadetakse postipunktist päevas vaid paar pakki, samas kõrval asuvast pakiautomaadist 50–70. Sellepärast oleme kasutuseta jäänud postiasutusi sulgenud, kuid pakiautomaatide võrgustikku oluliselt laiendanud ja laiendame üha edasi,” ütles Omniva juhatuse esimees Martti Kuldma.
„Samas on Eestis jätkuvalt ka neid inimesi, kes ei saa või soovi automaate kasutada või kes vajavad muid postiteenuseid – ka nende vajadused on võrdselt olulised! Nende jaoks ongi loodud personaalne postiteenus. Omniva ei lähe maainimesest kaugemale, vaid tuleb lähemale, vajadusel koju kätte,“ kinnitab Kuldma.
Eestis on neid inimesi, kes ei saa või soovi automaate kasutada või kes vajavad muid postiteenuseid – ka nende vajadused on võrdselt olulised! Nende jaoks ongi loodud personaalne postiteenus.
Personaalne postiteenus on hästi omaks võetud ja selle kasutamine kogub aina hoogu – kui 2024. aasta esimese kuue kuuga telliti teenust 4430 korral, siis 2025. aasta esimese kuue kuuga juba 6063 korral.