27

mai 2019
27.mai 2019

Selgusid parima teeninduskvaliteediga Eesti suurettevõtted

Märkus: see artikkel on üle viie aasta vana ja kuulub arhiivi.

Faktum & Ariko viis läbi uuringu, mille raames küsiti eestlastelt tagasisidet kohalike suurfirmade teeninduskvaliteedi kohta.

Teeninduse meeldivuse järgi saavutas parima tulemuse Telia, mille teenindus oli ka eelmisel aastal esimesel kohal.

Kliendi probleemide lahendamise ladususes oli parim LHV Pank.

Kahe näitaja kokkuvõttes sai parima tulemuse LHV Pank. Eelmisel aastal sai parima tulemuse Eesti Gaas.

Üldise soovitusindeksi kohaselt oli taas parim Telia, ainult oma klientide hinnangute baasil aga Levikom.

Küsitluses vaadeldi 13 kohalikku ettevõtet pangandus- (Swedbank, SEB, LHV Pank, Luminor Pank, Coop Pank), telekommunikatsiooni- (Telia, Tele2, Elisa, Levikom, STV), energeetika (Eesti Energia, Eesti Gaas) ning posti- ja logistikateenuste (Omniva) sektorist. Küsitleti 1057 täiskasvanut.