7. oktoobril kogunes Tallinnas PROTO avastustehases enam kui 200 koolinoort üle Eesti, et saada osa iga-aastasest inspiratsioonipäevast Youth Empowered.
Inspiratsioonipäev pakkus osalejatele praktilisi teadmisi tuleviku tööturu kohta ja innustavaid lugusid ettevõtluse ja tehnoloogia valdkonnast. “Inspiratsioonipäev on kujunenud noorte seas oodatud sündmuseks, mille populaarsus kasvab iga aastaga. See annab noortele võimaluse kuulata päris lugusid ja saada teadmisi, mida koolipingis sageli ei õpita, kuid mis võivad aidata neil leida just oma suuna nii tulevastes õpingutes kui ka karjäärivalikutes,” selgitab Coca-Cola HBC Eesti avalike suhete ja jätkusuutlikkuse juht Margit Pulk.
Inspiratsioonipäev pakkus osalejatele praktilisi teadmisi tuleviku tööturu kohta ja innustavaid lugusid ettevõtluse ja tehnoloogia valdkonnast
Üritusel astus üles Eestis tegutsev ameeriklasest ettevõtja Carl Pucci (EO59), kes jagas noortega oma kogemusi tehnoloogiamaailmas ning tänavarõivabrändi Maison Beast looja Michael Burich, kes rääkis ausalt ettevõtluse tõusudest ja mõõnadest. Lisaks ettekannetele said noored osaleda praktilistes töötubades, mida viisid läbi Microsofti, FranklinCovey, TI-HÜPPE ja CoinsPaidi eksperdid. Arutelud ulatusid tehisintellekti rollist tulevikus kuni liidrioskuste ja krüptovaluutade mõistmiseni.
Youth Empowered inspiratsioonipäev toimus juba üheksandat korda, üritust korraldab Coca-Cola HBC koostöös Junior Achievement Eesti ja Ameerika Kaubanduskojaga.