Eesti riigile kuuluv rahvusvaheline logistikakontsern Omniva hinnati äsja Baltikumi inimeste poolt kolmandaks armastatuimaks kaubamärgiks. Omniva on ainus Eesti ettevõttele, aga ka ainus riigile kuuluv bränd Baltikumi armastatuimate kaubamärkide esikümnes.
„Oleme Baltikumi armastatuimate brändide esikolmikus teist aastat järjest ja nelja parima seas juba neljandat aastat järjest, mis näitab klientide stabiilset usaldust Omniva teenuste vastu. Omniva pakid, oranžid automaadid ja sõidukid on osa Eesti, Läti ja Leedu inimeste igapäevast – teeme elu lihtsamaks, tuues kiire ja kvaliteetse pakiteenusega maailma kõigile lähemale,” sõnas Omniva kontserni juhatuse esimees Martti Kuldma.
„Tarbijate järjepidev usaldus Omniva brändi vastu annab meile pidevat motivatsiooni oma teenuseid veelgi paremaks ja kiiremaks arendada ning tuua pakilogistikasse uusi, mugavaid ja innovaatilisi lahendusi,“ lisas Kuldma.
Tarbijate järjepidev usaldus Omniva brändi vastu annab meile pidevat motivatsiooni oma teenuseid veelgi paremaks ja kiiremaks arendada ning tuua pakilogistikasse uusi, mugavaid ja innovaatilisi lahendusi.
Baltikumi armastatuimate brändide esikohta hoiab Swedbank, teist kohta Maxima. Esikümnesse kuuluvad lisaks Omnivale veel vaid kaks Baltikumi päritolu brändi: Maxima (Leedu) ja Depo (Läti). Eestist pärit brände lisaks Omnivale Baltikumis esikümnesse ei jõudnud. Samuti ei jõudnud esikümnesse ühtegi teist riiklikult kontrollitud brändi. Lätis on Omniva tulemus veelgi kõrgem – Eesti Omniva on lõunanaabrite seas teine armastatuim bränd Swedbanki järel.
„Suur aitäh kõigile meie klientidele, partneritele ja töötajatele, kelle usaldus ja koostöö on teinud võimalikuks selle, et Eesti ettevõte, kunagine riiklik postiteenuse pakkuja on tänaseks edukas tegija rahvusvahelises logistikas. Jätkame rõõmu jagamist nii Eestis, Lätis ja Leedus kui ka kaugemal!” sõnas Martti Kuldma.
Baltic Brand Forum on Baltikumi suurim iga-aastane brändi- ja elustiiliuuring, mida on korraldatud juba üle 20 aasta ning milles hinnatakse enam kui 600 brändi. Uuring aitab mõista, kuidas inimesed kolmes Balti riigis brändidega suhestuvad, mida nad väärtustavad ning millised hoiakud ja elustiilivalikud mõjutavad brändieelistusi. Uuringut viib läbi Norstat.
„Armastatuima brändi“ tiitli pälvivad ettevõtted, mille kohta on enim uuringus osalenud tarbijaid öelnud, et see on nende lemmikbränd ja nad kasutaksid selle brändi teenuseid kindlasti ka tulevikus.
Käesoleva aasta tulemused avaldati möödunud nädalal Vilniuses toimunud konverentsil Baltic Brand Forum 2025.