Üha enam Eesti mobiilivõrkudesse ühendatud nutitelefone ei toimi ootuspäraselt ning probleemide allikaks on sageli seadmed, mis on ostetud soodsatest välismaistest e-poodidest või mitteametlike vahendajate kaudu. Telia hoiatab, et sellised telefonid ei pruugi Eestis toetada olulisi mobiilsideteenuseid ega kohalikke sagedusi.
- Koostöös seadmetootjatega on kõik müüdavad seadmed kohalike tingimuste tarbeks testitud;
- Olemas on garantiiline tugi ja seadme hooldusesse viimise võimalus. Näiteks paljudel mitteametlikel veebipoodidel see puudub või siis tuleks selleks pöörduda mõnda välisriiki, sõltuvalt seadme algsest päritolust;
- Seadme remondi ja/või hoolduse ajaks pakutakse kliendile võimalusel asendusseadet;
- Peale seadme ostu on olemas kasutajatugi erinevate küsimuste ja murede lahendamiseks;
- Kasutada saab Telia Seadmekindlustuse teenust, mis katab väga erinevad riskid alustades seadme vargusest ning lõpetades seadme kaotamise või kahjustamisega;
- Vana seadet saab kasutada uue seadme soetamisel sissemaksuna, mille võrra saab uue seadme soodsamalt.